Ready for the night

Nu har jag duschat för ca en timme sen. Härligt! Vi börjar 9.30 imorgon istället för 08.20. Och istället för att sluta 13.40 slutar vi 15.30.. Lite segt, men det är bara för att vi ska ha klädsim. Nice :3 Haha fast jag kommer drunkna, no doubt. Gör alltid det när jag simmar med kläder på. Inte kul :c 

Har rakat benen, åh dem är så lena. Ich liebe es. So geil. Imorgon ska vi btw ha samtalsprov i tyskan. Det ska väl gå bra :3 Höhö. Undrar vad det är vi ska göra? Har btw lämnat in en matteläxa som ska in på Onsdag egentligen, åh jag är så stolt över mig själv hehe.

Jag bloggar mera imorgon för nu ska jag vara social på msn, och kolla på 2,5 men om 40 minuter! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0