Lass es Oberhausen waren

Well. Det har börjat ryktas om att Reebok-konserten ska vara i Oberhausen, König Pilsener Arena. That would be soooo awesome! VIVA har ju bekräftat det, men man vet ju inte om man kan lita på det. Det återstår att se c: Men det vore nice om de var där, för jag kan ju det stället ganska bra. Var ju där på Comet. Åh! Awesome. Älskar den arenan. Den arenan är Tokio Hotel för mig. Zimmer 483 Tour! Hihi. Känner på mig att detta kommer bli jättebra. Tyskland, Tyskland, Tyskland! Är det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu. Gaah! Undrar om man kan bli TH-sjuk? Jag tror faktiskt jag är de.. xD Fast, en sjukdom som jag aldrig kommer bli frisk från. But that does'nt bother me!
HAHA, Aw. Georg, så go! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0