Kommit hem ifrån skolan

Hej!

Nu har jag kommit hem ifrån skolan. Sista lektionen hade vi boxning! Riktigt kul. Men efteråt var jag helt död. Kommer förmodligen ha träningsverk sen eftersom jag fick det förra gången vi boxades. Kul är det iallafall.

Idag hade vi tyska, åh vad jag älskar tyska! Vi hade läxa om möbler tills idag. Vi hade muntligt läxförhör. Det var ganska kul faktiskt :3 Jag har redan börjat med min tyska-läxa tills på Torsdag. Och matten har jag kommit ikapp med! Go me.

Händer nog inte så mycket annat idag. Imorgon är vår senaste dag. Vi slutar 15.10. Inte så sent för er kanske, men den är hemsk. Iallafall.. 

Jag bloggar lite senare, ska snart göra lite NO! Men först ska jag slappa lite.

OM 1 DAG KOMMER BELÉN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0