Klantig Alice

Jag vaknade klockan sex, gjorde mig iordning. Var glad att jag för en gångs skull inte försov mig. Precis när jag står och sminkar mig kommer jag på. Vi börjar 9.30. Men god damn it! Så typiskt mig att missa den långa sovmorgonen vi har varje Torsdag. Liksom scheisse. Men aja. Har suttit vid datorn ett tag och lyssnar på musik, min buss går 08.30 så ja. Det är lugnt i guess n_n Men ändå irriterande. Har fixat smått iordning på mitt rum eftersom att Belén kommer idag. Åh så kul det kommer bli! Om jag hade kunnat ta kort med min webkamera (den är oinstallerad) hade jag gjort det, och visat dagens outfit. Men jag kan berätta den istället, eftersom att den inte är något särskilt hehe. Mörka jeans med All Time Low- tröja. Slappt och härligt. Byter nog till TH-tröja sen när Belén kommer n_n

Höhö. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och så ses vi sen. Küss, tschüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0