Kein Fantasi

Jag har ju en till blogg, där jag inte skriver alls ofta om TH, och liksom. Jag tycker att det är svårt att komma på vad man ska skriva till en blogg, så nu ska jag ju liksom blogga på två bloggar? Wah. Måste ha dubbelt så mycket fantasi då, vilket jag inte har xD 

Idag skulle jag egentligen gå upp halv 8, men eftersom vi har byggarbetare här som ska fixa mina fönster var jag tvungen att gå upp 45 minuter tidigare. Känns härligt. Lol. Har ändå sovmorgon på Torsdag igen. Bara denna skolveckan, och en vecka till innan lov! Åh vad härligt. Jag behöver lov känner jag. 

Asså TH måste ge mig datum , för jag har prao vecka 47 och, jag vet inte var eller när? För jag kanske skulle praoa med Sofia, men jag måste ju få datumen till TH först! För om konserten är på en dag då jag praoar.. Det går ju inte. Så jag måste ta den veckan som jag inte praoar. Gah detta blir svårt. Aja. Det löser sig nog. Det gör det alltid!

Som sagt, klädsim.. Hm. How do I feel about that? OK. Gah åh vad jag bara skriver nu :3 Haha. Flummigt.
Sitter nu och äter mackor, om ni ville veta. Yes, har tyska idag..! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0