Ich kempf für dich, und du für mich, für immer

Hallo!

Heute habe ich in Schule waren.. *Blev det rätt? o_o* Orkar inte bry mig hihi. 

Anledningen till att jag kom hem för ca en timme sedan är för att jag och Cissi skrev ut fina bilder på Tokio Hotel som vi ska sätta upp i våra skåp sen. Hade en überfin bild på Bill när jag gick i sjuan men var tvungen att ta ner den. Kunde inte slänga bilden på han. Vet inte varför, kände mig så hemsk. Kunde bara inte. Så jag vek den och la ner den i min väska. Haha tönt är jag. Anledningen till att jag var tvungen att ta ner den var för att personen som skulle få skåpet efter mig nog inte vill ha en bild på Bill där. 

Imorgon blir en soft dag faktiskt hehe. Slutar 15.00, men ändå. För det första har vi Teoretisk idrott, så vi ska sitta och prata om typ.. Vet inte. Teori? HÖHÖ. You get it. Så ingen gympa,  och sen så kommer Belén! Ska även ha tyska imon, åh ich liebe. Vi har tyskaläxa till imorgon. Man skulle beskriva sitt rum på tyska. Skriftligt alltså. Askul om du frågar mig :3

Ja, som jag skrev så kommer Belén imorgon! Hennes färja kommer fram till Stockholm 9.30, och hon är i Göteborg ca 16.00. Hon ringde mig idag när hon var på färjan 8D Åh, cant wait. Vi kommer ha superkul. Ska ladda kameran nu också. 

Har massa kakor + chips hemma 8DDDD Guess who is going to be FAT?! =D Höhö. Ska köpa godis imorgon också tror jag. Vi ska kolla Schrei Live, Humanoid City Live och All Time Low Straight to DVD *Jag bestämde de*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0