Hallo!

Heei :3

Vaknade för ungefär 2 timmar sedan, och har gjort mig i ordning. Fast har inte sminkat mig eller plattat håret, bara ätit frukost och tagit på mig kläder. Jag har även gjort matteläxan som ska vara inlämnad på Onsdag! Jag känner mig så duktig. Idag klockan 6 ska jag på Minnesstunden för Rasmus, han som dog, eller blev mördad. Dem vet inte riktigt än.. Men jag vill visa mitt stöd osv. Han bodde typ där jag bor. Så jag tycker det är så hemskt.

Skola imorgon. Gah. Aja, jag är inte jättetrött på skolan, konstigt nog. Men det blir jag nog snart.
AFAJHFAEWUFEWAF OMG. Det är bara 2 veckor kvar tills höstlov! Åh vad härligt. 

Okej, lite skoltrött ändå XD HAHA. Aja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0