Fans

Något jag stör mig riktigt enormt på är när TH-fansen klagar. T.ex ''Dem bryr sig inte om sina fans'' osv. 
EH? Det är väl klart som fan att dem bryr sig om sina fans? De är ju enda anledningen till att dem är så stora som dem är idag. Förstår inte folk som fortsätter klaga på dem. Alla är inte felfria, det vet jag. Och jag vet även att TH är sega på att ge ut information (stör mig något enormt) men det är inte det som är the big thing. Fans är till för att stötta. 

En annan sak som stör mig är TH-fans som bråkar. Visst, alla tycker och tänker olika, men jag tycker ändå att vi ka vara vänner allihopa. (Låter kanske som en tönt, men jag bryr mig faktiskt inte.) Vi är alla med om samma saker, vi får alla höra mer eller mindre att TH är bögar, att dem suger osv. Därför tycker jag att alla ska vara vänner. Varför bråka med ett annat TH-fan? Så jäkla omoget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0