Change

...much a human can change. Alltså, jag har så tråkigt nu så jag tänkte att jag skulle kolla på lite gamla Tokio Hotel videor. Så nu kollar jag på Rette mich. Åh gud. Flashbacks får jag typ.. Från när jag var liten och kollade på den. Rette mich videon spelades in 2006, och det är alltså fyra år sedan. Lika länge som jag har varit ett fan av dem. Åh.

Då (Rette mich):


Nu (Darkside of the sun): 



Deras stil av musik har ju ändrats väldigt mycket. Men det är ju dels för att Humanoid skulle vara ett nytt sound, lite mer elektroniskt, med mera tillägg i studion. Eller vad man nu ska säga. Förut kanske dem skulle klassas som ett ''emoband'', och det är ju det som anti-thfans fortfarande tror. Att dem är sk ''emos'', vilket inte stämmer. Nu är ju Bill värsta modeikonen typ, så ingen ska säga något om emo ;-)

Update: Kollade på hela darkside of the sun. Tårar rinner nerför min kind. Jag ryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0